Ceník služeb

Objednáním služby nic neriskujete! Do 30 dnů po odeslání objednávky se můžete rozhodnout, že ji nechcete dále používat (standardně platí měsíční výpovědní lhůta). Můžete si tak službu 30 dní testovat a zjistit jak Vám vyhovuje.

Kompletní výhody služby (příjem i odesílání) s neomezeným počtem zpráv a datovek. 

30 Kč

měsíčně

bez DPH za 1 datovku.

Výhody služby příjmu zpráv do e-mailu pro jednu datovou schránku za jednorázovou cenu navždy.

500 Kč

jednorázově

bez DPH. 605 Kč s DPH.

Pro nepodnikatelské účely s osobní datovkou tarif ZDARMA. Pro příjem zpráv do mailu.

0 Kč

ZDARMA navždy

Objednejte bez rizka na 30 dní TEST

Do 30 dnů od objednávky můžete službu bez závazků zrušit.
Můžete si tak službu 30 dní testovat a zjistit jak Vám vyhovuje

Porovnání tarifů s klasickou datovou schránkou

Příjem zpráv z datovky do emailu:
? Zprávu z datovky Vám doručíme do e-mailu, včetně příloh. Nemusíte se vůbec přihlašovat do datové schránky a vše máte v e-mailu.
Datový trezor:
? Pokud si neplatíte drahý Datový trezor, tak o zprávy v datovce přijdete po 90 dnech. S naší službou budete přijímat zprávy do e-mailu a zde si zprávy uchováte navždy bez dalších poplatků.
5 900 Kč ročně
za 1000 zpráv
Odesílání zpráv z emailu do datovky:
? E-mailem můžete odesílat i datové zprávy. Jednoduše napíšete e-mail s přílohou a odešlete na adresu datové schránky. E-mail se automaticky zpracuje a odešle do datové schránky příjemce a Vy dostanete obratem právně závazné potvrzení o doručení.
Odesílání zpráv na IČO:
? Nemusíte znát datovou schránku příjemce. Datovou zprávu můžete z e-mailu odeslat rovnou na IČO příjemce. Služba sama dohledá správnou datovou schránku, zprávu odešle a zašle závazné potvrzení o doručení zprávy.
Správa více datových schránek najednou:
? U klasické datové schránky se můžete přihlásit vždy jen do jedné datové schránky a pokud chcete používat další, musíte se odhlásit se přihlásit se do jiné. Se službou Datovkavmailu.cz budete mít všechny schránky v e-mailu a můžete tak všechny schránky ovládat dohromady.
Měsíční limit zpráv:
? Z důvodu bezpečnosti je nastaven denní a měsíční limit zpráv, který Vám služba nedovolí překročit. Změny limitu je možné individuálně dohodnout a nastavit.
neomezeně
neomezeně
30
Počet emailů / datovek:
? Počet e-mailu a datových schránek, které si můžete v rámci ceny nastavit a používat.
neomezeně
neomezeně
1

30 Kč

měsíčně

500 Kč

jednorázově

Objednejte bez rizika na 30 dní TEST

Do 30 dnů od objednávky můžete službu bez závazků zrušit. Můžete si tak službu 30 dní testovat a zjistit jak Vám vyhovuje

Detaily k cenám a fakturaci:

Přečtěte si veškeré detaily k cenám a fakturaci

Objednávka a spuštění služby (aktivace): Po zaplacení služby (u služby zdarma pro fyzické osoby nic neplatíte) Vám přijde odkaz na formulář, kde vyplníte údaje pro všechny datové schránky, které budete chtít ovládat z e-mailu.

Jakmile nám pošlete veškeré nastavení, zašleme Vám potvrzení o nastavení služby a službu budete moci začít ihned používat.

Fakturace: Službu je možné uhradit platební kartou a nebo bankovním převodem. Pokud si vyberete službu MAXI s měsíční poplatkem za datovou schránku, bude se částka odečítat z minimálního předplatného, které je nutné uhradit před aktivací služby. Minimální předplatné činí 500 Kč bez DPH (605 Kč s DPH). Jakmile se bude blížit vyčerpání předplatného, bude Vám zaslána další faktura na další předplatné. Splatnost faktur je 14 dní. Faktura je zasílána výhradně e-mailem na zvolenou e-mailovou adresu. 

Veškeré ceny jsou uváděny bez DPH (v závorce pak s DPH).

 

Služba ZDARMA:

Je určena výhradně pro nekomerční použití.

  • umožňuje příjem datových zpráv z datové schránky soukromé osoby
  • maximálně je možné přijmout 10 zpráv měsíčně

 

Služba MINI:

Základní cena služby je 500 Kč (605 Kč) jednorázově.

  • umožňuje příjem a odesílání datových zpráv až z 1 e-mailu a 1 datové schránky
  • je možné si zaplatit více služeb pro více datovek
  • maximálně je možné přijmout/odeslat 30 zpráv měsíčně

 

Služba MAXI:

Základní měsíční cena služby je 30 Kč (36,30 Kč vč. DPH) měsíčně za 1 datovou schránku a 1 e-mail.

  • umožňuje příjem a odesílání datových zpráv z více datovek a e-mailů
  • v rámci ceny si můžete nastavit neomezené množství emailů a datových schránek
  • měsíční cena za nastavení automatického vyzvedávání zpráv je 50 Kč měsíčně + DPH za každou schránku a email
  • maximální limit pro odesílání a příjem zpráv je 100 zpráv denně a 500 měsíčně, individuálně je možné navýšit

 

Limit: aktuální stav denního i měsíčního limitu je uveden v každé zprávě o přijaté nebo odeslané zprávě.

Tarify ZDARMA a MINI není třeba nijak rušit, neboť k ním není vázána žádná pravidelná platba. Tarif MAXI je službou na dobu neurčitou, proto je nutné službu zrušit, pokud již službu nebudete chtít využívat, jinak je Vám služba fakturována měsíčně a do doby výpovědi je nutné faktury hradit. Platí měsíční výpovědní lhůta, která počíná běžet prvním dnem následujícího kalendářního měsíce. Po vypovězení tarifu MAXI je možné přejit na tarif MINI.