Pomoc s datovou schránkou

Potřebujete pomoc s datovou schránkou?

Nemůžete se přihlásit do datové schránky a nebo nevíte jak si schránku nastavit?

Nechte vše na nás, o vše se postaráme.

Jak probíhá pomoc s datovou schránkou?

Ať už řešíte jakýkoliv problém s datovou schránkou –  nechte to na nás, se vším vám pomůžeme.

S čím dokážeme pomoci?

  • nevíte jak se do schránky přihlásit
  • nemáte žádné přihlašovací údaje
  • nevíte heslo do datové schránky

Co je třeba udělat?

Co bude výsledkem?

30 dní garance vrácení peněz

Pokud nebudete s něčím spokojeni, vrátíme Vám peníze.

Otázky k datové schránce

Pokud máte datovou schránku, ale nemáte platné přístupové údaje, nejjednodušší způsob jak si údaje získat je navštívit jakýkoli CZECH Point (třeba na pobočkách České pošty) a tam si s občanským průkazem požádat o vystavení nových přístupových údajů. Na místě dostanete dokument s kódem a na e-mail dostanete další instrukce, podle kterých je nutné postupovat.

Když budete mít v tento moment objednanou a zaplacenou službu, o vše ostatní se již postaráme. 

Oficiální informace najdete zde

Ze zákona musí mít datovou schránku všechny právnické osoby a podnikající fyzické osoby zapsané v registru osob (OSVČ, právnické osoby zapsané v obchodním rejstříku, SVJ, spolky, OPS,…), advokáti, daňoví poradci, insolvenční správci, statutární auditoři, soudní znalci, předkladatelé a tlumočníci a orgány veřejné moci 

Datovou schránku není možné zrušit, pouze znepřístupnit, a to v případě zrušení živnosti.