Potřebujete pomoc s datovou schránkou?
Nemůžete se přihlásit do datové schránky a nebo nevíte jak si schránku nastavit?
Nechte vše na nás, o vše se postaráme.
Ať už řešíte jakýkoliv problém s datovou schránkou – nechte to na nás, se vším vám pomůžeme.
S čím dokážeme pomoci?
Pokud nebudete s něčím spokojeni, vrátíme Vám peníze.
Pokud máte datovou schránku, ale nemáte platné přístupové údaje, nejjednodušší způsob jak si údaje získat je navštívit jakýkoli CZECH Point (třeba na pobočkách České pošty) a tam si s občanským průkazem požádat o vystavení nových přístupových údajů. Na místě dostanete dokument s kódem a na e-mail dostanete další instrukce, podle kterých je nutné postupovat.
Když budete mít v tento moment objednanou a zaplacenou službu, o vše ostatní se již postaráme.
Oficiální informace najdete zde
Ze zákona musí mít datovou schránku všechny právnické osoby a podnikající fyzické osoby zapsané v registru osob (OSVČ, právnické osoby zapsané v obchodním rejstříku, SVJ, spolky, OPS,…), advokáti, daňoví poradci, insolvenční správci, statutární auditoři, soudní znalci, předkladatelé a tlumočníci a orgány veřejné moci
Datovou schránku není možné zrušit, pouze znepřístupnit, a to v případě zrušení živnosti.
Jsme českým subjektem podnikajícím od roku 1996. Obsloužili jsme přes 10 tisíc zákazníků z 50 zemí světa a vyřídili přes 20 milionů zpráv.